Zespół Szkół w Lutocinie Zespół Szkół w Lutocinie

Wycieczka do Parku Dinozaurów

Czcionka:

08.05.2017r. odbyła się wycieczka do Solca Kujawskiego do Parku Dinozaurów.

W wyjeździe udział wzięli uczniowie klasy I i II b wraz z wychowawczyniami - p. D. Bendig i K. Pstrągowską,  dwie uczennice z klasy III a i pedagog szkolna - M. Czarnecka. Towarzyszyli nam także uczniowie Filii SP z Jonnego z p.J. Dobies i R. Gałką.

Mimo iż pogoda nie dopisała sukcesywnie realizowaliśmy program wycieczki, który zakładał przejście ścieżką edukacyjną z przewodnikiem i podziwianie okazów dinozaurów, zwiedzanie muzeum, Kino Emocji – 5D z efektami działającymi na wszystkie zmysły.

Nasze siły uzupełnił smaczny obiad i ciepła herbata, po czym przystąpiliśmy z zapałem do warsztatów edukacyjnych, podczas których własnoręcznie malowaliśmy odciski gipsowe z dinozaurami - są to zresztą nasze pamiątki z wyjazdu.

Podczas lekcji muzealnej z prezentacji multimedialnej dowiedzieliśmy się więcej o legendach ze smokami w roli głównej i o samych smokach.

Pod koniec wycieczki próbowaliśmy odczarować niesprzyjającą aurę w parku  rozrywki.

Wyjazd zakończyła wizyta w restauracji McDonald’s.

Zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy do domów.